недеља, 4. јун 2017.

Кошаркашке стазе Саре Милановић

Након сазнања да је позвана да игра за јуниорску кошаркашку репрезентацију БиХ пожељели смо да поразговарамо и странице нашег листа посветимо Сари Милановић, ученици II 4 одјељења наше школе. Породични таленат и традиција одиграли су велику улогу па се Сара на кошаркашким стазама обрела након старијег брата Срђана, успјешног кошаркаша и нашег ученика чији је лик, такође, красио странице нашег листа.

Школски гласник: Од када се бавиш кошарком?
Сара Милановић: Своје прве спортске кораке направила сам са 9 година у ЖКК "Требиње 03".
Школски гласник: Шта те је подстакло да изабереш баш овај спорт?
Сара: Највећа подршка и инспирација ми је старији брат Срђан који је пратио мој први тренинг и који се и данас бави кошарком.
Школски гласник: Шта сматраш својим највећим успјехом током бављења кошарком? Која такмичења и награде сматраш најзначајнијим?
Сара: Најдраже медаље су ми златне. Као и сваком спортисти и мени је најљепше бити први јер захтијева велики рад, борбу и жељу тима. Поред школских и клубских пехара и медаља највећи успјех ми је позив да играм за јуниорску репрезентацију БиХ. Први пут сам позвана 12. јула 2016. године, а ове године сам на ширем списку. Неописив је осјећај када неко на том нивоу препозна ваш квалитет.
Школски гласник: Како усклађујеш своје школске и спортске обавезе?
Сара: Када имамо воље онда имамо времена и за једно и за друго. Ипак желим да се захвалим разредници Миланки Самарџић која има велико разумијевање и подстиче ме у мојим спортским успјесима.
Школски гласник: Чиме се бавиш поред кошарке? Чиме употпуњаваш своје слободно вријеме?
Сара: У слободно вријеме волим да се дружим са позитивним људима, читам књиге и цртам.
Школски гласник: Какви су твоји планови за будућност?
Сара: Не знам, заиста, шта ће бити "сутра", знам само да ћу наставити тренирати пуном снагом, па гдје ме то одведе, видјећемо. Циљ ми је заиграти за што бољи клуб, али поред тога желим да завршим факултет. У свему овоме највећа подршка су ми моји родитељи, два старија брата и млађа сестра.
Школски гласник: Шта би поручила својим вршњацима?
Сара: Младима бих поручила да се баве спортом, да поставе позитиван циљ у животу, да буду упорни јер јаком вољом и жељом могу постићи све.

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.

Printfriendly