недеља, 7. фебруар 2016.

Анђелино филмско искуство

Пише: Ивана Грубач

У филму Емира Кустурице „На млијечном путу“Анђела Ћеранић, ученица четвртог разреда Центра средњих школа, опробала се као дублерка чувене филмске диве Монике Белучи.
Са Анђелом смо разговарали о овом њеном несвакидашњем искуству, али и о плановима за будућност.

ШГ – Испричај нам како си добила посао дублерке у филму „На млијечном путу“?
А.Ћ. – Радила сам као собарица у хотелу „Платани“ гдје је била смјештена филмска екипа.                       ту ме је примјетио главни организатор филма.
ШГ – Које квалитете мора да посједује дублер?
А.Ћ. – Дублер мора бити и физички и психички спреман за тешке сцене које филм       захтијева.
ШГ – Како је изгледао један твој радни дан?
А.Ћ. – Моје радно вријеме је трајало и по 12 сати, претежно од 7.00 до 19.00 часова. Понекад је било и ноћних снимања.
ШГ – Издвоји неке сцене које су за тебе биле посебне?
А.Ћ. – Све сцене су ми биле једнако занимљиве јер је ово за мене једно ново и интересантно искуство. Скакала сам у бунар, пробијала се кроз стадо оваца, трчала кроз „минско поље“и слично.
ШГ – На којим локацијама сте снимали?
А.Ћ. – Снимали смо на много локација: у Чапљини, Хутову Блату, на водопаду Кравице, у селу Добромани итд.
ШГ – Какав је утисак на тебе оставила Моника Белучи?
А.Ћ. – Моника Белучи је једна од најпознатијих глумица на свијету. А исто тако, носи и титулу једне од најљепших жена свијета. Радити са њом изузетна је част. Она је драга, комуникативна и друштвена особа.
ШГ – Које глумце си упознала и каква искуства носиш из те сарадње?
А.Ћ. – Имала сам част и привилегију да упознам многе глумце, Слободу Мићаловић, Микија Манојловића, Сергеја Трифуновића, Новака Билбију...Сви они су велики глумци и професионалци од којих се много може научити. Радећи овај посао схватила сам да се за оно што волиш треба максимално потрудити и максимално се посветити и онда успјех неће изостати.
ШГ - Можеш ли нам испричати неку анегдоту са снимања филма?
А.Ћ. – Детаље из филма вам не бих откривала, али вам могу рећи да ћете имати прилику погледати веома занимљив филм. Снимљен је и документарац са снимања па ћете моћи видјети и детаље иза сцене.
ШГ – Да ли у будућности себе видиш у свијету филма и какви су ти планови?
А.Ћ. – Као матурант размишљам о будућем занимању. Ово искуство ме је навело да размишљам о школовању на факултету драмских умјетности, али моја финансијска ситуација ме помало ограничава. Тренутна одлука ми је да се школујем за фризера и козметичара.
ШГ – Како си успјела да ускладиш школске и пословне обавезе?

А.Ћ. – Тешко је било ускладити школске и пословне обавезе. У једном периоду сам морала много одсуствовати из школе. Трудила сам се да учим кад год сам имала времена. Имала сам пуно разумијевање у школи, без тога не бих успјела.

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.

Printfriendly