недеља, 7. фебруар 2016.

Сликарски таленат Јелене Алексић

Пише: Ивана Грубач

– Када си открила свој таленат за сликање?
Ј.А. – Свој таленат за сликање открила сам током најранијег дјетињства. Као мала најрадије бих се забављала и испуњавала своје вријеме цртањем.
ШГ- Да ли си самоука или си своје умијеће учила од некога?
Ј.А.- Од дванаесте године сам кренула у Cambridge-ову школу сликања код професорице Сандре Цумбо, врсног академског сликара. Знање које стичем у тој школи ми је веома значајно.
ШГ- Гдје си до сада излагала своје слике?
Ј.А.-Учествовала сам на свим изложбама које је Cambridge организовао. Сваке године у Требињу се организује изложба на Црквини. Такође, изложбе се постављају и у Билећи, Гацку и Котору.
ШГ- Колико времена посвећујеш сликању?
Ј.А.- То зависи од расположења. Некада сликам свакодневно, а углавном је то 12 сати седмично.
ШГ- Које сликарске технике највише користиш?
Ј.А.- Највише волим уље на платну.
ШГ- Који су најчешћи мотиви на твојим сликама?
Ј.А.- Најчешће сликам портрете. Људи и њихове особине и осјећања ме најчешће инспиришу.
ШГ – Како добијаш инспирацију за сликање?
Ј.А.Најчешће инспирацију добијам у природи или кад сам тужна.
ШГ- Да ли можеш издвојити неког сликара или слику кији ти се највише допадају?
Ј.А.- Ја не бих издвајала неке узоре.Мислим да је свако посебан на свој начин
ШГ- Какви су ти планови за будућност у погледу школовања и даљег бављења сликарством?

Ј.А.- Сликарство ме јако занима па бих вољела уписати факултет примјењених умјетности или дизајн.

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.

Printfriendly